ابزار هدایت به بالای صفحه

="http://www.1abzar.com">ابزار وبمستر اسفند 92 - اخبار جهان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتقاد مالدینی از وضعیت کنونی روسونری


اسطوره روسونری با انتقاد از مدیریت باشگاه میلان، تمام مشکلات میلان را ناشی از بی‌برنامگی دانست.


نتایج ضعیف و ناامید کننده میلان در فصل جاری که منجر به سقوط این تیم به رده یازدهم جدول رده‌بندی سری A شده و هیچ فرصتی برای کسب جام در رقابت‌های داخلی و اروپایی برای روسونری باقی نگذاشته، کاسه صبر بسیاری از طرفداران این تیم از جمله کاپیتان اسطوره‌ای این تیم، پائولو مالدینی را لبریز کرده است.

به نقل از تسنیم، مالدینی که در طول 24 سال دوران بازیگریش در میلان 26 جام مختلف کسب کرد، یکی از کسانی بود که با تماشای ناکامی‌های اخیر روسونری در خانه پارما که با نتیجه 4 بر 2 تن به شکست داد از کوره در رفت و لب به انتقاد از مدیران باشگاه گشود.

او در گفت‌و‌گویی که صبح امروز (سه‌شنبه) با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا داشت در این باره گفت: من بازی را تماشا کردم و قبل از آن هم بازی برابر اتلتیکومادرید (دیداری که میلان در آن 4 بر 2 باخت) را دیدم، درست مثل اکثر بازی‌های میلان در 2 سال گذشته. زمانی که بازی را می‌دیدم درونم حسی آمیخته از خشم و ناامیدی وجود داشت اما نه فقط به خاطر اینکه نتایج ضعیفی کسب کرده‌ایم یا روی پله دهم یا یازدهم قرار داریم. دلیل اصلی حس من این بود که اعتبار و جایگاهی که ما با 10 سال تلاش و زحمت برای میلان فراهم کردیم را از بین برده‌اند.

وی افزود: به نظر من وضعیت میلان بسیار بد است. میلان این شانس و فرصت را داشته که با نسل‌های مختلفی از بازیکنان چرخه‌های موفقیت‌ را پشت سر بگذارد و من می‌دانم که برای کسب این موفقیت‌ها چه تلاش‌ها و زحماتی صرف شده است. تماشای اینکه تمام داستان زیبایی که ما در میلان ساختیم به یک‌باره نابود شده مرا دیوانه می‌کند.

مالدینی 45 ساله درباره علل ناکامی‌های میلان در این فصل و فصل گذشته اظهار داشت: همه ناکامی‌های میلان از جدایی بازیکنان دارای ذهنیت پیروزی‌طلبی نشأت می‌گیرد. به نظر من موفقیت‌هایی که میلان کسب می‌کرد قبل از هر چیز به بازیکنانش ربط داشت. میلان در 25 سال گذشته بزرگان زیادی داشته اما اکنون چند نفر از آنها در این تیم مشغول به کار هستند؟ تاریخچه میلان فیلیپو گالی (مدیر بخش جوانان باشگاه) و تاسوتی هستند. کسانی که به نظر من ممکن است در پایان فصل جاری تیم را ترک کنند که اگر این اتفاق رخ دهد ما بخشی دیگر از تاریخ‌مان را هم از دست خواهیم داد.

مدافع پیشین میلان تصریح کرد: در بایرن مونیخ و رئال مادرید ستاره‌های پیشین این تیم‌ها مشغول به کار هستند. در میلان خبری از چنین چیزی نیست و این اولین مشکل بزرگ است. یووه این را درک کرده و زیرساخت‌هایش را با استخدام گروهی منسجم از ایتالیایی‌هایی که راه و روش کسب موفقیت را می‌دانند، بازسازی کرده است. چیزی که من می‌گویم یک ابراز عقیده شخصی نیست.

او ادامه داد: شاید برخی‌ فکر کنند که من می‌خواهم از آب گل‌آلود ماهی بگیرم اما این‌ طور نیست. تماشای میلان در این وضعیت مرا آزار می‌دهد. مسئولان باشگاه باید مشخص کنند که اهداف دیگری هم دارند. میلان نمی‌تواند با یووه رقابت کند و دیگر جزو 10 تیم برتر اروپا نیست. هیچ پروژه‌ای در میلان وجود ندارد در حالی که این تیم نیاز به خرید بازیکنانی کاربردی دارد که الزاماً نباید بازیکن آزاد باشند. جذب بازیکن آزاد گاهی اوقات خوب است اما نه برای همیشه.

مالدینی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر او آدریانو گالیانی، نایب رئیس میلان باید این تیم را ترک کند، عنوان کرد: من آن کسی نیستم که در مورد آینده گالیانی تصمیم‌گیری می‌کند اما فکر می‌کنم زمانی که احساس کنید بر مسند قدرت می‌نشینید دیگر فراموش می‌کنید که سایرین هم در رسیدن شما به منافع‌تان نقش داشته‌اند.



تاریخ : پنج شنبه 92/12/29 | 2:20 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

صعود چلسی و رئال به مرحله یک چهارم نهایی


تیم‌های چلسی و رئال‌مادرید با برتری برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.


 مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با دو دیدار ادامه یافت.

به گزارش ابسنا، چلسی که در بازی رفت توانسته بود برابر گالاتاسرای به تساوی یک بر یک برسد خیلی زود در دقیقه 4 به گل رسید.

ساموئل اتوئو موفق شد سومین گل خود را در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل به ثمر برساند. در ادامه حملات دامنه‌دار چلسی نتیجه داد و این تیم موفق شد با ضربه گری کیهیل گل دوم خود را نیز به ثمر برساند تا این دیدار را در پایان چلسی با نتیجه 2 بر صفر از گالاتاسرای ببرد و در مجموع دو دیدار با برتری 3 بریک برابر این تیم ترکیه‌ای راهی مرحله بعد شود.

در دیگر دیدار این مرحله که بیشتر جنبه تشریفاتی داشت، رئال‌مادرید و شالکه به مصاف هم رفتند که رئال موفق شد با نتیجه 3 بر یک پیروز شود. کریستیانو رونالدو دو بار و آلوارو موراتا برای رئال در این دیدار گلزنی کردند و تیم هوگلند نیز برای تیم آلمانی گلزنی کرد تا رئال در مجموع با نتیجه 9 بر 2 راهی مرحله بعد شود.

دو دیدار باقی‌مانده این مرحله فردا شب برگزار می‌شود که منچستر‌یونایتد با المپیاکوس و دورتموند با زنیت دیدار خواهد کرد.

تابلو نتایج (مجموع رفت و برگشت)

چلسی 3 – گالاتاسرای یک

رئال‌مادرید 9 – شالکه 2



تاریخ : پنج شنبه 92/12/29 | 11:19 صبح | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

قلعه‌نویی: بدشانسی گریبان‌گیرمان شده است


سرمربی استقلال می‌گوید بدشانسی گریبان‌گیر تیمش شده است.


  امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار برابر الجزیره امارات که با تساوی یک بر یک به پایان رسید اظهار کرد: یک امتیاز خانگی بود اما برای ما افسوس نگرفتن سه امتیاز باقی ماند. اگر می‌خواستیم شرایط‌مان در جدول خوب‌تر شود باید بازی را می‌بردیم. الحق و الانصاف لیاقت ببردن هم داشتیم. فکر می‌کنم امسال چنین بازی‌ای از استقلال ندیده بودیم. همه چیز خوب بود فقط در کارهای دفاعی هر وقت بازیکنان کوتاهی کردند، شماره 10 الجزیره موثر ظاهر شد. سه توپ روی دروازه آمد که دو تای آن گل شد.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: با این حال به بازیکنان خسته نباشی،د می‌گویم. تقریبا 9 کرنر داشتیم. چندین موقعیت گل خوب داشتیم. هنوز در شوک موقعیت کبه هستم و در این فکر که مگر می‌شود یک بازیکن در چنین موقعیتی توپ را از دست بدهد. به هر صورت یک امتیاز را گرفتیم اما هنوز افسوس نگرفتن سه امتیاز را می‌خورم.

قلعه‌نویی گفت: در فوتبال این اتفاقات بالاخره در یک دوره می‌افتد. نظم دفاعی ما خوب بود اما بیشتر سه توپ روی دروازه نیامد. دو تا گل شد و شانس آوردیم که سومی به تیر خورد. فکر نمی‌کنم در نظم دفاعی ایراد داشته باشیم اما بدشانسی گریبانگیر‌مان شده است.

سرمربی استقلال در واکنش به این سوال که امروز استقلال دهه 60 را دیدیم گفت: بازیکنان به هیچ وجه کم‌کاری نمی‌کنند. آن‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنند. این مسائل در فوتبال اتفاق می‌افتد. با این حال بعضی مواقع اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد که یک تکنیک فردی یا اشتباه فردی باعث می‌شود حریف به گل برسد. روی آن دو گل اگر هافبک‌ها پوشش دفاع می‌دادند دیگر این اتفاقات نمی‌افتاد.

او در پاسخ به این سوال که شما پس از از دست رفتن یک موقعیت عالی برای تیم‌تان احساساتی شدید و دست‌تان را روی سرتان گذاشتید گفت: من بعد از 34 سال مربی‌گری بالاخره یک حس‌هایی وسط بازی به من دست می‌دهد. البته من در این بازی خیلی دستم را روی سرم گذاشتم و هر توپی که به گل نمی‌رفت دستم روی سرم بود. امشب به اندازه 10 سال دستم را روی سرم گذاشتم.

قلعه‌نویی افزود: به هر حال عرب‌ها این چیز را در فوتبال یاد گرفته‌اند و همیشه وقت تلف می‌کنند. بازی این تیم مقابل الظفره را دیده‌ایم. داور 10 دقیقه وقت اضافه گرفت. در این بازی هم باید 7-8 دقیقه وقت اضافه می‌گرفت. آن‌ها از دقیقه یک وقت‌کشی را شروع کردند و داور حتی یک تذکر هم به دروازه‌بان نداد. ما سال‌های گذشته هم این مسائل را داشتیم اما وقتی توپ‌ها به گل تبدیل شود، دیگر این مسائل جایی ندارد. شاید خود زنگا هم این مسائل را دوست ندارد. اما عرب‌ها این کارها را انجام می‌دهند.




تاریخ : سه شنبه 92/12/27 | 10:6 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

استقلال مقابل الجزیره متوقف شد


تیم فوتبال استقلال نتوانست در ورزشگاه آزادی از پس الجزیره برآید و در سومین دیدار آسیایی خود تن به تساوی داد.


 دو تیم فوتبال استقلال و الجزیره امارات از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند تا سومین دیدار خود را برگزار کنند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. برای الجزیره امارات بارادا (4 و 55) و برای استقلال محمد قاضی(17) و حنیف عمران‌زاده (65)گلزنی کردند.

نیمه نخست

در دقیقه 4 استقلال نظری توانست با سانتر حیدری تهدیدی روی دروازه الجزیره ایجاد کند اما در دقیقه 6 بارادا توپ را به گوشه دروازه رحمتی فرستاد تا استقلال یک بر صفر عقب بیفتد.

در دقیقه 17 محمد قاضی که بین مدافعان الجزیره در محوطه جریمه جاگیری مناسبی داشت توانست توپی را که حیدری روی سر او فرستاده بود را با تور دروازه خسیف آشنا کند.

در دقیقه 24 بیک‌زاده پا به پای مهاجم الجزیره در محوطه جریمه حرکت کرد و پس از واژگون شدن این بازیکن در شرایطی که صحنه مشکوک به نظر می‌رسید داور اعتقادی به پنالتی به سود الجزیره نداشت.

خسرو حیدری که با سانترهای خود موقعیت‌های استقلال را تدارک دیده بود در دقیقه 30 خودش با توپ وارد محوطه جریمه شد اما مزاحمت مدافع الجزیره باعث شد این توپ به کرنر تبدیل شود.

الجزیره‌ای‌ها که چند دقیقه‌ای موقعیت خاصی نصیب‌شان نشده بود از سمت چپ دروازه استقلال حمله کردند اما رحمتی با بستن زاویه دروازه مانعع گل شدن ضربه مهاجم سرخپوشان اماراتی شد.

در دقیقه 41 باز هم استقلالی‌ها به سمت دروازه الجزیره حمله کردند اما مقاومت مدافعان الجزیره مانع شد تا عمران‌زاده از توپ استفاده کند. در نهایت 45 دقیقه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم

در ابتدای این نیمه محمد قاضی با یک شوت از پشت محوطه جریمه الجزیره دروازه این تیم را تهدید کرد تا نشان دهد استقلال برای کسب پیروزی نیمه دوم را آغاز کرده است.

در دقیقه 55 بارادا روی خط محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالی که چند مدافع استقلال را اطراف خودش می‌دید با عبور از آنها توانست دروازه رحمتی را برای دومین بار باز کند.

در دقیقه 61 بارادا یک بار دیگر در موقعیتی که کاملا شبیه موقعیت گل دوم بود قرار گرفت و به توپ ضربه زد اما با اختلاف کمی توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

حنیف عمران‌زاده در دقیقه 65 روی سانتر ایمان مبعلی که در نیمه دوم به زمین آمده بود بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه 75 مبخوت که چند دقیقه قبل به میدان آمده بود با یک شوت دروازه رحمتی را تهدید کرد اما رحمتی توپ را دفع کرد، توپ برگشتی را سایسیدو توانست دروازه را برای سومین بار باز کند اما داور این گل را آفساید اعلام کرد.

عبدالله موسی در دقیقه 80 با یک شوت محکم از روی خط محوطه جریمه دروازه رحمتی را تهدید کرد اما دروازه‌بان استقلال این توپ را به کرنر فرستاد.

محمد قاضی در دقیقه 80 یکبار دیگر با شوت خود دروازه الجزیره را تهدید کرد اما خسیف توپ را به کرنر فرستاد. 5 دقیقه پس از این موقعیت بیک‌زاده از سمت چپ دروازه توپی را سانتر کرد اما عمران‌زاده در شرایطی نامتعادل نتوانست با ضربه سر استقلال را پیش بیندازد.

در دقایق پایانی قاضی فرصت بسیار خوبی را از دست داد، همچنین ضربه بارادا در لحظات پایانی به تیر دروازه استقلال برخورد کرد تا این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یابد.

استقلال با این تساوی از 3 بازی خود تنها یک امتیاز کسب کرده و همچنان در حسرت برد در این دوره از مسابقات ماند.



googlereader googleplus stumbleupon digg cloob twitter facebook

 




تاریخ : سه شنبه 92/12/27 | 10:5 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

بازی مرگ و زندگی برای یونایتدی‌ها


بورسیادورتموند به لطف برتری در بازی رفت با آرامش و خوش‌بینی پذیرای نماینده روسیه می‌شود اما منچستریونایتد در اولدترافورد مقابل المپیایکوس 90 دقیقه باید بجنگد که حذف نشود.


چهره آخرین تیم‌های که به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه‌خواهند یافت، فرداشب (چهارشنبه) با دو دیدار که در دورتموند و منچستر انجام می‌گیرد، مشخص خواهد شد.

*منچستر‌یونایتد – المپیاکوس

فصل کابوس‌وار منچستر‌یونایتد با شکست برابر المپیاکوس و حذف از لیگ قهرمانان اروپا تکمیل خواهد شد. شاید این روز‌ها هواداران منچستر آرزو می‌کنند خیلی زود این فصل به پایان برسد تا برای فصل آینده تیم متفاوتی داشته باشند. شکست آنها در این هفته برابر لیورپول به معنای آن است که سال آینده پس از مدت ها منچستر یونایتد را در لیگ قهرمانان نخواهیم دید. طعنه‌آمیز است که آنها پس از هشت سال در دو بازی رفت و برگشت مغلوب لیورپول دشمن دیرینه خود شدند. این شکست تلخ منچستر در حالی رقم خورد که ویدیچ مدافع این تیم نیز اخراج شد تا بازی هفته آینده را از دست بدهد. در صورتی که منچستر نتواند در اروپا حاضر باشد پس از 19 سال دیگر شیاطین سرخ و تئاتر رویاها را در لیگ قهرمانان نخواهیم دید. تنها راهی که باعث خواهد شد منچستر در فصل آینده لیگ قهرمانان حاضر باشد قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان است که بعید به نظر می‌رسد.

اکنون تنها یک معجزه می تواند باعث شود تا منچستر سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. شاگردان دیوید مویس در بازی رفت در یونان با دو گل مغلوب المپیاکوس شدند تا کار سختی برای بازگشت به این رقابت ها داشته باشند. منچستری‌ها امیدوار هستند بتوانند با 3 گل در بازی برگشت به پیروزی برسند تا جواز حضور در مرحله بعد را بدست آورند.

منچستر در بازی برابر المپیاکوس نمی تواند از خوان ماتا اسپانیایی استفاده کند زیرا این بازیکن این فصل با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است و این می‌تواند کار شیاطین سرخ را سخت تر کند. در صورتی که تیم المپیاکوس بتواند منچستر‌یونایتد را شکست دهد و به جمع هشت تیم راه یابد یک افتخار بزرگ برای کشور یونان کسب کرده است. البته این تیم یونانی کار آسانی برای مرحله بعد نخواهد داشت زیرا همه تیم‌ها آرزو خواهند کرد با المپیاکوس روبرو شوند.

*بوروسیا دورتموند – زنیت

نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا در دیدار برگشت خود در مرحله یک هشتم نهایی در خانه از تیم زنیت پذیرایی خواهد کرد. میزبان شرایط خوبی برای صعود به مرحله بعد دارد زیرا در بازی رفت موفق شد با نتیجه 4 بر 2 در سرمای روسیه یک پیروزی دلچسب کسب کند. زنیت در صورتی می تواند به مرحله بعد لیگ رقهرمانان راه یابد که با 3 گل اختلاف در آلمان به برتری برسد. بوروسیا دورتموند در بازی این هفته خود در لیگ آلمان برابر مونشن‌گلادباخ با نتیجه 2 بر یک شکست خورد اما با توجه به شکست بایر لورکوزن از بایرن مونیخ، جایگاه دومی خود را حفظ کرد. نمایش خوب بایرن مونیخ در این فصل باعث شده تا همه تیم های مدعی در آلمان به فکر رده دوم باشند. دو تیم در شرایطی پای به این دیدار می گذارند که بازیکن محرومی ندارند اما مهم ترین غایب این دیدار سرمربی تیم روسیه ای است. مسئولان باشگاه زنیت سن پتزبورگ پس از تساوی خانگی بدون گل برابر تیم تام هامسک تصمیم گرفتند تا سرمربی ایتالیایی‌شان را برکنار کنند. اسپالتی که از سال 2010 هدایت زنیت را برعهده داشت، توانست دو بار به همراه این تیم به قهرمانی در لیگ روسیه دست یابد. اما در ادامه نتوانستند قهرمانی‌های داخلی خودشان را تکرار کنند.

سرگئی سماک، هافبک سابق زنیت به طور موقت تا پایان فصل هدایت این تیم را عهده دار شد. سماک 38 ساله که 65 بازی برای تیم ملی روسیه انجام داده سابقه بازی در پاری‌سن‌ژرمن و روبین کازان را نیز در کارنامه خود دارد.

پس از بازیهای چهارشنبه شب چهره هشت تیم صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص خواهد شد. قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها جمعه اول فروردین 1393 برگزار خواهد شد.



تاریخ : سه شنبه 92/12/27 | 12:9 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

در آخرین برنامه نود سال 92 چه‌گذشت؟


سرانجام آخرین دوشنبه سال فرارسید تا در هفته‌ای که کمترین اتفاق در فوتبال ایران رخ داده بود علاقه‌مندان به نود آخرین برنامه سال خود را ببینند. تجربه برنامه آخر سال دو سال پیش که با حضور 3 کمدین معروف ایرانی‌ همراه بود موجب شد تا همه منتظر یک نود جذاب باشند.


همانطور هم که فردوسی‌پور از هفته قبل خبر داده بود نود این هفته قرار بود با سورپرایز‌هایی همراه باشد که طبق پیش‌بینی‌ها بخش مهمی از این سورپرایزها به حضور سینمایی‌ها در برنامه نود اختصاص داشت و در پایان اگرچه برنامه آنگونه که فردوسی‌پور می‌خواست نشد او برای «آب شدن یخ» مهمان‌هایش متوصل به رامبد جوان هم شد اما حاشیه‌های جذابی هم ایجاد شد که دیدن و خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش تابناک، سوال پیامکی این هفته نود با توجه به پایان سال به عملکرد این برنامه اختصاص داشت و فردوسی‌پور از مردم خواسته بود با انتخاب گزینه‌های «بلی»، «خیر» رضایت خود را نسبت به عملکرد برنامه نود در سال 1392 اعلام کنند.

پخش چهار دیدار نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا که هفته گذشته برگزار شد تنها بخش فوتبالی نود شب گذشته بود. خلاصه بازی‌های استقلال و الریان، فولاد و الفتح، تراکتورسازی و لخویا و سرانجام سپاهان و الاهلال در این بخش پخش شد و با پخش بخش اول گزارش «فوتبال ایرانی» فردوسی‌پور به سراغ مهمان خود رفت.

بخش نخست «فوتبال ایرانی» به حواشی گفت‌وگوی بهمن‌ماه نود با سید حسن خمینی و خولیو ولاسکو اختصاص داشت و بعد از آن فردوسی‌پور در استودیو با کیانوش عیاری کارگردان برجسته سینما وتلوزیون منتظر مردم بود.

گفت‌وگوی فردوسی‌پور و عیاری البته چندان جذاب دنبال نشد و قطع پیاپی حرف‌های عیاری و سوال‌های بعضا نامناسبی که از او پرسیده شد در کنار شخصیت جدی کارگردان اهوازی که سابقه دروازه‌بانی در تیم خلیج فارس لیگ اهواز را در جوانی داشت موجب شد تا گفت‌وگوی این دو با ریتم مناسبی دنبال نشود.

عیاری گفت که در جوانی در لیگ اهواز و در تیم خلیج فارس بازی می‌کرده و در یک فصل با دریافت 19 گل در هشت یا نه بازی ضعیف‌ترین عملکرد را در میان دروازه‌بان‌های اهوازی داشته. او از تاثیر صعود ایران به جام‌جهانی فرانسه در فیلم بودن یا نبودن گفت و با اعتماد به نفس گفت که ایران در برزیل با کسب هفت امتیاز پس از تساوی با آرژانتین و پیروزی برابر نیجریه و بووسنی به عنوان سرگروه به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

بخش پایانی صحبت‌های عیاری و فردوسی‌پور حول محور کمپین هنرمندان در حمایت از مرزبان‌های ربوده شده گذشت و رضا کیانیان هم پشت خط برنامه آمد و از کمبود هفتصدهزار امضا برای این کمپین سخن گفت و از بینندگان برنامه خواست تا پایان برنامه به این کمپین بپیوندند. جالب اینجاست که در پایان برنامه بیش از نهصدهزار نفر به این کمپین پیوستند تا بار دیگر کیانیان روی خط برنامه بیاید و از مردم تشکر کند.

در ادامه سایت www.tpm.ir هم به عنوان کمپین "سربازان ایرانی را آزاد کنید" برای امضای ایرانیان اعلام شد.

با پخش قسمت دوم «فوتبال ایرانی» که به حواشی گفت‌وگوی فردوسی‌پور و پروین که چند ماه پیش برگزار شد اختصاص داشت فردوسی‌پور با پخش قسمتی از سری جدید سریال پایتخت از مهمان‌های ویژه خود رونمایی کرد. محسن تنابنده و احمد مهرانفر که به چهره‌های خسته مهمان برنامه نود شده بودند.

بخش نخست گفت‌وگوی این دو و فردوسی‌پور چنان غیر جذاب پیگیری شد که فردوسی‌پور برای «آب شدن یخ» آن‌ها رامبد جوان را که در همان لحظه سر صحنه فیلم‌برداری بود را پای گفت‌وگوی تلفنی برنامه کشاند تا اندکی بر حرارت این بخش بیفزاید.

مهمان‌های برنامه هم برای اینکه نشان دهند یخشان باز شده شروع کردند به شوخی با فردوسی‌پور که در این میان دیالوگ‌های جالبی رد و بدل شد. از گیر دادن به استودیوی برنامه تا درآمد فردوسی‌پور از صدا و سیما و وقتی که عادل از پاسخ دادن به آن طفره رفت تنابنده از او پرسید «چطور هرکسی اینجا میاد ازش این سوال را می‌پرسید ؟»

اما علی‌رغم شوخی‌های تنابنده، مهرانفر در اکثر مواقع خیلی جدی به سوالات پاسخ می‌داد. او در بخشی از برنامه خطاب به فردوسی‌پور گفت: «تو پرسپولیسی هستی. من خودم در یک سفر از زیر زبانت کشیدم». حتی تذکر فردوسی‌پور در بخش بعدی گفت‌وگو به مهرانفر برای اعتراف به اینکه این حرف‌ها را برای شوخی به زبان‌ آورده و صحت ندارد هم افاقه نکرد .

تنابنده هم با اشاره به سابقه چند مسابقه فوتبالی که با فردوسی‌پور بازی کرده بود اعلام کرد: « مردم عزیز اگرچه اینجا خیلی خودش را عادل نشان می دهد در فوتبال خیلی خشن است و خیلی هم جر می زند.»

تنابنده که اعتراف کرده بود یک استقلالی دو آتشه است و از یک خانواده کاملا استقلالی است در بخشی از گفت‌وگو خاطره فوتبالی جالبی را بیان کرد: «بازی ایران و قطر بود و مادرم میهمان دعوت کرده بود و در اواسط بازی من از کوره در رفتم و شروع به فحش دادن به قطری ها کردم و در همان لحظه بود که میهمانان ما از جایشان بلند شده و منزل ما را ترک کردند.»

در خلال گفت وگو با این دو بازیگر سریال پایتخت فردوسی‌پور با امیرحسین حاجی‌زاده، نابغه نونهال اردبیلی که پخش فیلم‌هایش از نود موجب شد تا در زمان رویانیان پرسپولیس ادعا کند که یک قرارداد 10 ساله با او امضا کرده به گفت‌وگو نشست.

کوچک‌ترین مهمان برنامه نود در خصوص قرارداد پرسپولیس گفت: هیچ اقدامی برای وی از سوی این باشگاه نشده و پولی نیز دریافت نکرده است.

حاجی زاده عنوان کرد که طرفدار رئال ماردید است و از باشگاه های داخلی نیز پرسپولیس را برمی گزیند. این بازیکن نه ساله اردبیلی در بخش‌های مختلفی از گفت وگوی خود از علاقه شدیدش به علی دایی سخن گفت.

در خلال همه این گفت‌وگوها آیتم‌های جالبی مثل سوتی‌های سال فردوسی‌پور، طنز نود، مراحل ساخت دکور و گزیده‌ای از ایران نود پخش شد.

پس از پخش گزارشی از چالش‌های فوتبال اران در سال 92 و گزیده ای از برنامه‌های سال 92 و همین طور گزارش لیگ یک محمد رویانیان مهمان تلفنی برنامه نود شد. وی در مورد قرارداد امیرحسین حاجی زاده گفت: برای بستن قرارداد دو بار به اردبیل رفتیم، قرارداد 10 ساله را بدین نحو بستیم که 3 سال آن را طبق قانون سازمان لیگ و 7 سال دیگر را بصورت محضری و با رضایت خانواده اش، تا بتواند با حمایت پرسپولیس به فوتبال خود ادامه دهد.

برای فرستادن این نوجوان به اروپا اقداماتی انجام دادیم و این اقدامات به جاهایی هم رسیده است. البته ما نسبت به این نوجوان کم کاری کردیم و با خانواده این کودک تماس گرفتیم و قرار شد جلسه ای با ما داشته باشند و در مورد امیرحسین حاجی زاده صحبت هایی داشته باشیم.

وی ادامه داد: اینکه قرارداد وی 10 ساله اعلام شد باور کنید قصد رسانه ای کردن این موضوع را نداشتیم. وی در مورد برنامه نود گفت: برنامه نود خیلی خوب است و صداقت و صراحت شما (فردوسی پور) باعث موفقیت این برنامه شده است.

گزارش کوتاهی از قهرمانی تیم فوتسال دبیری تبریز در لیگ فوتسال پخش شد.

مثل سال گذشته سوال آخرین برنامه نود به میزان رضایت مردم از این برنامه در سال گذشته اختصاص داشت که 96 درصد از مخاطبان این برنامه ، رای اعتماد مجدد به آن دادند.

آخرین برنامه نود سال 92 ساعت 2:37 بامداد سه شنبه 27 اسفند به پایان رسید و برنامه بعدی روز پنج‌شنبه 14 فروردین ماه 93 روی آنتن خواهد رفت.



تاریخ : سه شنبه 92/12/27 | 12:9 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

پیروزی رم و ناپولی مقابل حریفان


هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی پایان یافت.


هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، شب گذشته (دوشنبه) با 2 دیدار به پایان رسید که در نخستین بازی تیم ناپولی، نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها موفق شد با یک گل از سد میزبان خود تورینو بگذرد.

تک گل این بازی را گونسالو هیگواین در دقیقه 90 به ثمر رساند تا تیمش 58 امتیازی شده و جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کند.

در دیگر بازی شب گذشته تیم رده دومی رم موفق شد میهمان خود اودینزه را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. فرانچسکو توتی در دقیقه 22، ماتیا دسترو در دقیقه 30 و واسیلیوس توروسیدیس در دقیقه 69 گل‌های رم را به ثمر رساندند و برای اودینزه هم جامپیرو پینزی در دقیقه 51 و دوسان باستا در دقیقه 80 گلزنی کردند. رم با این پیروزی 61 امتیازی شد و با یک بازی کمتر در فاصله 14 امتیازی یوونتوس صدرنشین قرار گرفت.



تاریخ : سه شنبه 92/12/27 | 12:8 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

بنزما به ال‌کلاسیکو می‌رسد


مصدومیت ستاره فرانسوی خط حمله رئال مادرید آنقدر که تصور می‌شد شدید نبوده است و او می‌تواند به حساس‌ترین بازی این فصل لالیگا برسد.


کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید اعلام کرد، کریم بنزما، مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها به بازی هفته آینده این تیم برابر بارسلونا خواهد رسید.

به گزارش تسنیم، بنزما در جریان بازی قبلی رئال مادرید در خانه مالاگا که با پیروزی یک بر صفر تیمش خاتمه یافت، به خاطر ناهماهنگی با کریستانو رونالدو، هم‌تیمی پرتغالی‌اش هدف ضربه برترین بازیکن جهان در سال 2013 قرار گرفت و آسیب دید و به سبب همین آسیب‌دیدگی بازی خانگی فرداشب (سه‌شنبه) کهکشانی‌ها برابر شالکه در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد اما طبق گفته کارلو آنچلوتی او به ال‌کلاسیکو خواهد رسید.

آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با شالکه اظهار داشت: بنرما فردا نمی‌تواند به میدان برود اما او مطمئناً برای بازی یک‌شنبه شب آماده خواهد بود. بنزما برای ما بازیکن بسیار مهمی است اما خوشبختانه به اندازه کافی برای پر کردن خلاء او به هنگام مصدومیت بازیکن داریم.

کارلتو در ادامه در خصوص ال‌کلاسیکو تصریح کرد: بازی روز یک‌شنبه پایاپای خواهد بود اما ما پیش از آن باید با شالکه بازی کنیم که آن هم دیدار بسیار مهمی است. پیروزی در این بازی بهترین شیوه کسب آمادگی برای ال‌کلاسیکو است.

رئال مادرید فردا شب در شرایطی از شالکه پذیرایی می‌کند که در بازی رفت 2 تیم در آلمان 6 بر یک به برتری رسید.

 




تاریخ : دوشنبه 92/12/26 | 6:16 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

مسی گلزن‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا شد


ستاره آرژانتینی بارسلونا پس از هت‌تریک در پیروزی هفت بر صفر تیمش مقابل اوساسونا به عنوان برترین گلزن تاریخ باشگاه شناخته شد.


لیونل مسی پس از هت‌تریک مقابل بارسلونا در جریان پیروزی هفت بر صفر تیمش برترین گلزن تاریخ بارسلونا شد. ستاره آرژانتینی که در 10 فصل حضورش در این باشگاه در بیش از 400 بازی به میدان رفته است، از رکورد 369 گل پائولینیو آلکانترا پیشی گرفت و سپس رکورد جدیدی به جا گذاشت.

مسی در دقیقه 18 اولین گلش را در دیدار مقابل اوساسونا به ثمر رساند. وی با به ثمر رساندن سومین گلش رکورد 371 گل را به ثبت رساند.

از 369 گلی که پائولینیو آلکانترا به ثمر رساند، 142 گل در دیدارهای رسمی به ثمر رسید و 227 گل دیگر در دیدارهای دوستانه ثبت شد. وی در فاصله 1912 و 1927 در 357 بازی به میدان رفت. مسی در 453 مسابقه شرکت کرده که شامل دیدارهای دوستانه و رسمی می‌‌شود.




تاریخ : دوشنبه 92/12/26 | 11:12 صبح | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

پیروزی یوونتوس و فیورنتینا مقابل حریفان


بانوی پیر با برتری مقابل جنوا صدرنشینی خود را در جدول سری A ایتالیا استحکام بخشید.


هفته بیست‌و‌هشتم مسابقات فوتبال سری A باشگاه‌های ایتالیا شب گذشته (یک‌شنبه) با انجام 2 دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های یوونتوس و فیورنتینا مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال جنوا در خانه خود به مصاف یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی رفت. یوونتوس که در حال حاضر صدرنشین بلامنازع سری A است موفق شد این بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود خاتمه دهد.

تنها گل این بازی را آندره‌آ پیرلو، هافبک ملی‌پوش بیانکونری در دقیقه 89 به ثمر رساند. همچنین در این دیدار امانوئل کالایو در دقیقه 72 یک ضربه پنالتی را برای جنوا از دست داد.

شاگردان آنتونیو کونته با این برد 75 امتیازی شدند و صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی سری A را استحکام بخشیدند. جنوا هم 35 امتیازی شد و درمکان دوازدهم جدول قرار گرفت.

در دیگر دیدار شب گذشته فیورنتینا در خانه خود با نتیجه 3 بر یک از سد کیه‌وو ورونا گذشت. ویولا در این بازی توسط خوان کواردادو (11)، آلساندرو ماتری (39) و ماریو گومز (89) به گل رسید و تنها گل کیه‌وو را هم آلبرتو پالوشی در دقیقه 62 به ثمر رساند.

در این بازی دیوید پیزارو در دقیقه 81 یک ضربه پنالتی را برای فیورنتینا به هدر داد. این تیم با برتری مقابل کیه‌وو 48 امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد.

پرونده هفته بیست‌و‌هشتم سری A ایتالیا امشب (دوشنبه) با انجام 2 دیدار بسته می‌شود که در بازی اول تورینو در دیداری خانگی به مصاف ناپولی می‌رود و در آخرین بازی هفته رم در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به دیدار اودینزه خواهد رفت.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها یوونتوس با 75 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های رم و ناپولی به ترتیب با 58 و 55 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.



تاریخ : دوشنبه 92/12/26 | 11:11 صبح | نویسنده : پدرام معصوم | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.

ابزار وبلاگ

اسفند 92 - اخبار جهان
سفارش تبلیغ

Welcome To Java Script Code

www.asemannet.blogfa.com//