ابزار هدایت به بالای صفحه

="http://www.1abzar.com">ابزار وبمستر اردیبهشت 93 - اخبار جهان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شکست خارج از خانه اتلتیکو مادرید مقابل لوانته


تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل لوانته شکست خورد.


در یک دیدار حساس دیگر از هفته سی و ششم لالیگا، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید صدرنشین فعلی لالیگا، در ورزشگاه خانگی لوانته به مصاف این تیم رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

فیلیپه لوئیس در دقیقه 7 (گل به خودی) لوانته را یک بر صفر پیش انداخت و داوید بارال در دقیقه 69 اختلاف را دو برابر کرد.

اتلتیکو مادرید در کورس قهرمانی با دو تیم رئال مادرید و بارسلونا است که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده این تیم رئال مادرید است که امشب در سانتیاگو برنابئو از والنسیا پذیرایی می‌کند.

قهرمانی اتلتیکو مادرید در صورت شکست در این دیدار تا حد زیادی به خطر می‌افتاد که چنین نیز شد و این تیم در امتیاز 88 باقی ماند و در صورت پیروزی رئال مادرید در دو دیدار باقیمانده، هر دو تیم هم‌امتیاز خواهند شد و سرنوشت قهرمانی به روز آخر خواهد کشید.

لوانته نیز با این برد 45 امتیازی شد و با یک پله صعود به رده دهم جدول رسید.



تاریخ : دوشنبه 93/2/15 | 8:14 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

استقلال بهترین تیم ایران؛ بایرن‌مونیخ بهترین دنیا


تیم‌های استقلال تهران و بایرن مونیخ به ترتیب به عنوان بهترین تیم‌های باشگاهی فوتبال ایران و جهان در ماه آوریل سال جاری معرفی شدند.


فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال دنیا (IFFHS) فهرست بهترین تیم‌های باشگاهی جهان در ماه آوریل سال 2014 را اعلام کرد که در آن تیم فوتبال بایرن مونیخ، قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان و قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس‌لیگا همچون ماه‌های گذشته صدرنشین است.

به گزارش تسنیم، باواریایی‌ها با وجود شکست اخیرشان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید با 354 امتیاز همچنان به عنوان بهترین تیم باشگاهی دنیا در صدر جدول رده‌بندی فدراسیون آمار و تاریخ قرار دارند هرچند آنها فاصله زیادی تا از دست دادن این جایگاه ندارند، چون تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو، دو فینالیست این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا توانسته‌اند فاصله خود را با صدر جدول کاهش دهند. رئال مادرید با 337 امتیاز و اتلتیکومادرید با 315 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

در رده‌بندی 200 تیمی فدراسیون آمار و تاریخ از تیم‌های ایرانی هم تیم استقلال تهران همچون دوره قبلی رتبه نخست را در اختیار دارد. آبی‌پوشان تهران با 118.50 امتیاز به طور مشترک با تیم‌های بوردو و سن‌اتین فرانسه در رده یکصدوسی‌ام جهان قرار دارند. فولاد خوزستان هم دومین تیم برتر ایرانی است که با 94.50 امتیاز در رده یکصدونودویکم دنیا جای دارد.

رده‌بندی 10 تیم برتر جهان در ماه آوریل سال 2014 طبق محاسبات سایت آمار و تاریخ فوتبال جهان به شرح زیر است:

1- بایرن مونیخ (آلمان) 354 امتیاز

2- رئال مادرید (اسپانیا) 337 امتیاز

3- اتلتیکومادرید (اسپانیا) 315 امتیاز

4- لانوس (آرژانتین) 272 امتیاز

5- اتلتیکوناسیونال (کلمبیا) 269 امتیاز

6- بارسلونا (اسپانیا) 268 امتیاز

7- سویا (اسپانیا) 250 امتیاز

8- یوونتوس (ایتالیا) 249 امتیاز

9- چلسی (انگلیس) 244 امتیاز

10- بنفیکا (پرتغال) 242 امتیاز



تاریخ : یکشنبه 93/2/14 | 6:23 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

قهرمانی ناپولی در کوپا ایتالیا


ناپولی در دیداری جنجالی با برتری سه بر یک برابر فیورنتینا قهرمان جام حذفی ایتالیا شد.


دو تیم ناپولی و فیورنتینا شب گذشته (شنبه) در فینال جام حذفی ایتالیا در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این دیدار جنجالی در پایان با برتری سه بر یک ناپولی به پایان رسید.

لورنزو اینسیگنه دو بار در دقایق یازده و هفده و دریس مرتنس در دقیقه‌ 90 برای ناپولی گلزنی کردند و تک گل بنفش‌های شهر فلورانس را نیز خوآن وارگاس وارد دروازه‌ ناپولی کرد تا رافائل بنیتس به اولین قهرمانی خود با ناپولی دست یابد.

پیش از شروع مسابقه هجوم هواداران ناپولی و فیورنتینا برای ورود به ورزشگاه باعث درگیری پلیس با آنها شد. شدت این درگیری به حدی بود که پلیس یکی از هواداران ناپولی را با دو ضربه گلوله از پای درآورد! همچنین سه هوادار دیگر ناپولی نیز در شرایط وخیمی به سر می‌برند.

این درگیری باعث به تاخیر افتادن مسابقه و برگزاری آن تحت تدابیر شدید امنیتی شد.





تاریخ : یکشنبه 93/2/14 | 6:22 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

فهرست ده تیم برتر جهان به انتخاب ساکرنت


ساکرنت اسامی 10 تیم برتر باشگاهی جهان را اعلام کرد که در آن رئال مادرید بالاتر از همشهری خود آتلتیکو مادرید در صدر قرار دارد.


مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا برگزار شد و تیم‌های رئال مادرید و آتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا و تیم‌های بنفیکا و سویا به فینال لیگ اروپا راه یافتند.

ساکرنت رده بندی 10 تیم برتر باشگاهی فوتبال جهان را روز گذشته (پنجشنبه) منتشر کرد که رئال مادرید بالاتر از آتلتیکو مادرید در صدر این فهرست قرار دارد.

** فهرست 10 تیم برتر فوتبال جهان

1- رئال مادرید - اسپانیا

2- آتلتیکو مادرید – اسپانیا

3- بایرن‌ مونیخ – آلمان

4- لیورپول – انگلیس

5- چلسی – انگلیس

6- بوروسیادورتموند – آلمان

7- منچسترسیتی –انگلیس

8- بنفیکا – پرتغال

9- پاری‌سن‌ژرمن – فرانسه

10- یوونتوس – ایتالیا





تاریخ : شنبه 93/2/13 | 7:21 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

باشگاه داماش به تهران منتقل می‌شود


باشگاه داماش ایرانیان فصل آینده به تهران منتقل می‌شود.


 امیر عابدینی در مورد وضعیت داماش گیلان گفت: داماش ایرانیان جز اموال مه آفرید امیرخسروی است و مجوز قضایی برای انتقالش از گیلان به تهران را می‌گیریم زیرا این تیم از سوی مسئولان استانی حمایت نشد. فدراسیون فوتبال هم با انتقال داماش به تهران مخالفت نخواهد کرد.

وی ادامه داد: طلب بازیکنان و مربیان داماش را هم بعد از احتساب جریمه 50 درصدی پرداخت خواهد شد و داماش ایرانیان فصل آینده در تهران و در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور خواهد داشت.





تاریخ : شنبه 93/2/13 | 7:21 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

دل پیرو از استرالیا می‌رود


بازیکن پیشین یوونتوس و تیم ملی فوتبال ایتالیا در پایان فصل از باشگاه سیدنی و لیگ استرالیا خداحافظی می‌کند.


الساندرو دل پیرو که دو فصل اخیر را در باشگاه سیدنی استرالیا سپری کرده اعلام کرد در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود.

به نقل از فارس، او که 19 سال هم در یوونتوس بازی کرده بود و به نوعی اسطوره این باشگاه به شمار می‌رود مقصد بعدی خود را اعلام نکرد. در بیانیه‌ای که وی در سایت باشگاه سیدنی منتشر کرده، آمده: «باید به استرالیا بگویم خداحافظ. ماجراجویی من در این کشور به پایان رسید. از اینکه این کشور را ترک می‌کنم ناراحت هستم زیرا دوران خوبی در اینجا داشتم اما در هر حال باید تصمیمم را با باشگاه در میان می‌گذاشتم.»

پیشتر برخی از تیم‌های حاضر در لیگ حرفه‌ای آمریکا و برخی از تیم‌های انگلیسی برای جذب دل پیرو ابراز تمایل کرده بودند.



تاریخ : دوشنبه 93/2/8 | 9:28 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

دایی در پرسپولیس می‌ماند


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد علی دایی فصل آینده نیز در پرسپولیس حضور دارد.


هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس عصر امروز تشکیل جلسه داد.

در پایان این جلسه علیرضا رحیمی اعلام کرد علی دایی سال آینده نیز در پرسپولیس می‌ماند.





تاریخ : دوشنبه 93/2/8 | 9:26 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

رحیمی مدیرعامل پرسپولیس شد


علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد.


بالاخره و بعد از گمانه‌زنی‌های بسیار زیاد اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مدیرعامل باشگاه شان را انتخاب کردند و علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

رحیمی که پیش از این مدیرعاملی باشگاه سپاهان را بر عهده داشته از بازیکنان سابق این باشگاه اصفهانی است که سال‌ها رئیس فدراسیون هندبال کشورمان بود و در این حوزه ورزشی فعالیت می کرد. وی سپس مدیرعامل باشگاه سپاهان شد که بنا به دلایلی فصل گذشته از این سمت کناره‌گیری کرد.

باشگاه پرسپولیس هم بعد از رفتن محمد رویانیان از مدیرعاملی این باشگاه به سرپرستی علی پروین اداره می شد که بالاخره اعضای هیات مدیره جدید این باشگاه در این باره به جمع بندی رسیدند تا رحیمی که از مدیران فوتبالی و پیشکسوت فوتبال کشورمان هست بر مسند مدیرعاملی این باشگاه تکیه بزند.



تاریخ : دوشنبه 93/2/8 | 9:26 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

جدال مرگ و زندگی برای بایرن و رئال مادرید


دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا برای بایرن جدال مرگ و زندگی است اما رئال با حفظ برتری می‌کوشد به ایستگاه آخر برسد.


فرداشب در ورزشگاه آلیانس‌آره‌نا غوغایی برپا است. پس از آنکه چهارشنبه شب هفته گذشته این دو تیم قدرتمند آلمانی و اسپانیایی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میدان رفتند و ماتادورها یک بر صفر برنده شدند، فردا (سه‌شنبه) دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی برای هریک معنا و مفهوم خاصی دارد.

باواریایی‌ها که هفت هفته مانده به پایان بوندس‌لیگا قهرمان زودهنگام رقابت‌ها شدند در شرایطی بساط پذیرایی از کهکشانی‌ها را آماده می‌کنند که در دور رفت در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو با نتیجه یک بر صفر تن به شکست دادند، نتیجه‌ای که برای آنها خطرناک تلقی می‌شود، چرا که به ثمر رسیدن یک گل از سوی رئال مادرید، باواریایی‌ها را به زدن حداقل سه گل برای صعود ملزم می‌کند.

شاگردان پپ گواردیولا اگرچه از دغدغه جنگیدن برای کسب عنوان قهرمانی در بوندس‌لیگا فارغ هستند اما با این حال در آخرین بازی خود در لیگ دسته اول آلمان، وردربرمن را در خانه‌اش با نتیجه 5 بر 2 شکست دادند تا خط و نشان ترسناکی برای میهمان اسپانیایی خود بکشند. در سمت مقابل رئال مادرید هم این هفته اوساسونا را با چهار گل در هم کوبید تا با روحیه‌ای مضاعف بار سفر به آلمان را ببندد. به لطف این پیروزی شاگردان کارلو آنچلوتی امید خود را برای خارج کردن صدر جدول رده‌بندی اسپانیا از چنگ اتلتیکومادرید زنده نگه داشتند. در این بازی کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا نشان دهد که بر خلاف بازی رفت دو تیم در سانتیاگوبرنابئو کاملاً روی فرم است.

رئال مادرید اگرچه بازی رفت را با تک گل کریم بنزما به سود خود به پایان رساند اما آمار آن بازی مسلماً نمی‌توانست برای بازیکنان و اعضای کادر فنی کهکشانی‌ها درخشان تلقی شود. صرفنظر از درصد مالکیت به مراتب کمتر رئال مادرید نسبت به بایرن مونیخ، در بازی رفت رونالدو و آنخل دی‌ماریا موقعیت‌های بسیار خوبی را از دست دادند که تکرار آن در بازی برگشت ممکن است برای تیم‌شان گران تمام شود.

انتظار می‌رود که برای بازی فرداشب گرث بیل، بال ولزی رئال مادرید آماده حضور در میدان باشد. او که در چند روز اخیر با بیماری آنفولانزا دست و پنجه نرم می‌کرد، اکنون آماده است و می‌تواند از ابتدا و به جای ایسکو به میدان برود.

در سمت مقابل هم انتظار می‌رود که پپ گواردیولا تغییراتی نسبت به بازی رفت در تیمش اعمال کند. احتمالاً او از ماریو گوتسه به عنوان یک هافبک هجومی استفاده خواهد کرد و خاوی مارتینس و توماس مولر را هم در ترکیب قرار می‌دهد.

در نبرد فردا شب بایرن مونیخ و رئال مادرید آمار حکم به پیروزی باواریایی‌ها می‌دهند، چرا که در 10 مصافی که این دو تیم در آلمان با یکدیگر داشته‌اند باواریایی‌ها 9 بار پیروز شده‌اند و در یک بازی دیگر هم مساوی کرده‌اند. تنها باری که رئال مادرید در آلمان از شکست برابر بایرن مونیخ گریخت، مرحله یک چهارم نهایی سال 2004 بود که گل روبرتو کارلوس، مدافع چپ برزیلی پیشین کهکشانی‌ها گل نخست بازی را که روی ماکای هلندی برای بایرن به ثمر رساند، خنثی کرد.

ترکیب احتمالی:

بایرن مونیخ: نویر، لام، دانته، بواتنگ، آلابا، شواین‌اشتایگر، مارتینس،گوتسه، ریبری، روبن و ماندزوکیچ

رئال مادرید: کاسیاس،کارواخال، راموس، په‌په،کوئنترائو، آلونسو، مودریچ، دی‌ماریا، رونالدو، بیل و بنزما



تاریخ : دوشنبه 93/2/8 | 9:25 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

بارسا به سختی از سد ویارئال گذشت


تیم فوتبال بارسلونا یکشنبه شب به سختی از سد ویارئال گذشت و در رقابت برای رسیدن به قهرمانی در لا لیگا باقی ماند.


بارسا که در هفته سی و پنجم با نتیجه دو بر صفر عقب افتاده بود با دو گل به خودی بازیکنان حریف و گلزنی لیونل مسی آرژانتینی در دقیقه 83 با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

بارسا با این پیروزی 84 امتیازی شد و بالاتر از رئال مادرید 82 امتیازی در رده دوم قرار گرفت. البته رئال مادرید یک بازی کمتر نسبت به دو رقیبش دارد .

اتلتیکو مادرید که یکشنبه شب با یک گل والنسیا را شکست داد با 88 امتیاز صدرنشین است.

سلتاویگو روز دوشنبه در آخرین دیدار هفته سی و پنجم میزبان وایادولید خواهد بود.



تاریخ : دوشنبه 93/2/8 | 9:25 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.

ابزار وبلاگ

اردیبهشت 93 - اخبار جهان
سفارش تبلیغ

Welcome To Java Script Code

www.asemannet.blogfa.com//