ابزار هدایت به بالای صفحه

="http://www.1abzar.com">ابزار وبمستر مالدینی - اخبار جهان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتقاد مالدینی از وضعیت کنونی روسونری


اسطوره روسونری با انتقاد از مدیریت باشگاه میلان، تمام مشکلات میلان را ناشی از بی‌برنامگی دانست.


نتایج ضعیف و ناامید کننده میلان در فصل جاری که منجر به سقوط این تیم به رده یازدهم جدول رده‌بندی سری A شده و هیچ فرصتی برای کسب جام در رقابت‌های داخلی و اروپایی برای روسونری باقی نگذاشته، کاسه صبر بسیاری از طرفداران این تیم از جمله کاپیتان اسطوره‌ای این تیم، پائولو مالدینی را لبریز کرده است.

به نقل از تسنیم، مالدینی که در طول 24 سال دوران بازیگریش در میلان 26 جام مختلف کسب کرد، یکی از کسانی بود که با تماشای ناکامی‌های اخیر روسونری در خانه پارما که با نتیجه 4 بر 2 تن به شکست داد از کوره در رفت و لب به انتقاد از مدیران باشگاه گشود.

او در گفت‌و‌گویی که صبح امروز (سه‌شنبه) با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا داشت در این باره گفت: من بازی را تماشا کردم و قبل از آن هم بازی برابر اتلتیکومادرید (دیداری که میلان در آن 4 بر 2 باخت) را دیدم، درست مثل اکثر بازی‌های میلان در 2 سال گذشته. زمانی که بازی را می‌دیدم درونم حسی آمیخته از خشم و ناامیدی وجود داشت اما نه فقط به خاطر اینکه نتایج ضعیفی کسب کرده‌ایم یا روی پله دهم یا یازدهم قرار داریم. دلیل اصلی حس من این بود که اعتبار و جایگاهی که ما با 10 سال تلاش و زحمت برای میلان فراهم کردیم را از بین برده‌اند.

وی افزود: به نظر من وضعیت میلان بسیار بد است. میلان این شانس و فرصت را داشته که با نسل‌های مختلفی از بازیکنان چرخه‌های موفقیت‌ را پشت سر بگذارد و من می‌دانم که برای کسب این موفقیت‌ها چه تلاش‌ها و زحماتی صرف شده است. تماشای اینکه تمام داستان زیبایی که ما در میلان ساختیم به یک‌باره نابود شده مرا دیوانه می‌کند.

مالدینی 45 ساله درباره علل ناکامی‌های میلان در این فصل و فصل گذشته اظهار داشت: همه ناکامی‌های میلان از جدایی بازیکنان دارای ذهنیت پیروزی‌طلبی نشأت می‌گیرد. به نظر من موفقیت‌هایی که میلان کسب می‌کرد قبل از هر چیز به بازیکنانش ربط داشت. میلان در 25 سال گذشته بزرگان زیادی داشته اما اکنون چند نفر از آنها در این تیم مشغول به کار هستند؟ تاریخچه میلان فیلیپو گالی (مدیر بخش جوانان باشگاه) و تاسوتی هستند. کسانی که به نظر من ممکن است در پایان فصل جاری تیم را ترک کنند که اگر این اتفاق رخ دهد ما بخشی دیگر از تاریخ‌مان را هم از دست خواهیم داد.

مدافع پیشین میلان تصریح کرد: در بایرن مونیخ و رئال مادرید ستاره‌های پیشین این تیم‌ها مشغول به کار هستند. در میلان خبری از چنین چیزی نیست و این اولین مشکل بزرگ است. یووه این را درک کرده و زیرساخت‌هایش را با استخدام گروهی منسجم از ایتالیایی‌هایی که راه و روش کسب موفقیت را می‌دانند، بازسازی کرده است. چیزی که من می‌گویم یک ابراز عقیده شخصی نیست.

او ادامه داد: شاید برخی‌ فکر کنند که من می‌خواهم از آب گل‌آلود ماهی بگیرم اما این‌ طور نیست. تماشای میلان در این وضعیت مرا آزار می‌دهد. مسئولان باشگاه باید مشخص کنند که اهداف دیگری هم دارند. میلان نمی‌تواند با یووه رقابت کند و دیگر جزو 10 تیم برتر اروپا نیست. هیچ پروژه‌ای در میلان وجود ندارد در حالی که این تیم نیاز به خرید بازیکنانی کاربردی دارد که الزاماً نباید بازیکن آزاد باشند. جذب بازیکن آزاد گاهی اوقات خوب است اما نه برای همیشه.

مالدینی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر او آدریانو گالیانی، نایب رئیس میلان باید این تیم را ترک کند، عنوان کرد: من آن کسی نیستم که در مورد آینده گالیانی تصمیم‌گیری می‌کند اما فکر می‌کنم زمانی که احساس کنید بر مسند قدرت می‌نشینید دیگر فراموش می‌کنید که سایرین هم در رسیدن شما به منافع‌تان نقش داشته‌اند.



تاریخ : پنج شنبه 92/12/29 | 2:20 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.

ابزار وبلاگ

مالدینی - اخبار جهان
سفارش تبلیغ

Welcome To Java Script Code

www.asemannet.blogfa.com//