ابزار هدایت به بالای صفحه

="http://www.1abzar.com">ابزار وبمستر فروردین 93 - اخبار جهان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تایید همکاری باشگاه اسپانیول با فرهاد مجیدی


سایت باشگاه اسپانیول اسپانیا همکاری با فرهاد مجیدی را تایید کرد.


به نقل از فارس، پس از انتشار اخباری مبنی بر همکاری باشگاه اسپانیول با فرهاد مجیدی به عنوان مدیر استعدادیابی، سایت باشگاه اسپانیول خبری در خصوص امضای قرارداد همکاری با کاپیتان سابق استقلال منتشر کرد.

متن این خبر به شرح زیر است:

باشگاه اسپانیول روز دوشنبه با ملی پوش سابق فوتبال ایران و یکی از بزرگترین بازیکنان آسیا قراردادی در مورد همکاری رسمی در منطقه خاورمیانه امضا کرد. مجیدی از روز جمعه در بارسلونا حضور دارد و در حال آشنایی بیشتر درباره باشگاه اسپانیول است. وی روز جمعه از ورزشگاه اختصاصی باشگاه اسپانیول بازدید کرد و توضیحات کاملی در مورد زمین چمن و کمپ اختصاصی اسپانیول به وی ارائه شد.

مجیدی روز شنبه شاهد دربی بارسلونا و اسپانیول بود و در بین دو نیمه این مسابقه از سوی خوان کالت رئیس اسپانیول پیراهن این تیم را به عنوان هدیه دریافت کرد.

فرهاد مجیدی یکی از مطرح‌ترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بوده و یک فصل نیز در تیم راپید وین اتریش بازی کرده است.



تاریخ : سه شنبه 93/1/12 | 4:49 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

رئال‌‌مادرید – دورتموند؛ دوئلی تکراری


رئال مادرید در خانه پذیرای بورسیادورتموند است تا دوئل با رقیب فصل گذشته را تکرار کند؛ چلسی و ژوزه مورینیو هم به پاریس می‌روند که با ایبرا و یارانش نبرد کنند.


فردا شب (چهارشنبه) دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو پیکار به پایان می رسد.

به نقل از فارس، در مادرید و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رئال میزبان بورسیادورتموند است. سفیدپوشان کهکشانی به خوبی با این حریف ژرمنی آشنا هستند زیرا فصل قبل در نیمه نهایی همین جام، با تیم تحت امر یورگن کلوپ مصاف دادند که ابتدا چهار بر یک بازنده شدند و بعد دو بر صفر پیروزی را از آن خود کردند اما در مجموع از تیم آلمانی چهار بر سه شکست خورده و به دیدار نهایی نرسید.

از این رو مصاف فردا شب جدالی تکراری میان این دو حریف است و به باور برخی از تحلیل‌گران ادامه نبرد فصل گذشته خواهد بود که حتی احتمال دارد به انتقام ناکامی فصل گذشته توسط ماتادورها منجر شود.

در جدال دیگر پاری سن ژرمن در پارک دوپرنس، ورزشگاه خانگی‌اش میزبان چلسی انگلیس است. سن ژرمن که این روزها با هدایت لوران بلان و حضور زلاتان ایبراهیموویچ در خط حمله خوش می درخشد، میزبان تیمی انگلیسی است که هدایتش بر عهده مورینیو، مربی زیرک پرتغالی و معروف به آقای خاص است.

با توجه به این نکته که مورینیو، راه‌های صعود به دور بعد را خوب می شناسد، تیم فرانسوی هر چند در خانه بازی می کند اما با احتیاط کامل وارد این مصاف سخت خواهد شد.

امشب در بخش نخست پیکارهای این مرحله بارسلونا نیز میزبان اتلتیکو مادرید است و منچستریونایتد پذیرای بایرن مونیخ، قهرمان فصل گذشته در ورزشگاه اولدترافورد خواهد بود.



تاریخ : سه شنبه 93/1/12 | 4:48 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

مروری بر دیدارهای نمایندگان ایران در آسیا


چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین به مصاف حریفان می‌روند.


چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین به مصاف حریفان می روند. نگاهی به دیدارهای این تیم ها می اندازیم؛

الجزیره امارات - استقلال ؛ سیزده‌بدر آبی ها در امارات

استقلال در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا همه هوادارانش را با نتایج بدی که گرفت نا امید کرد. با این حال آبی پوشان ایرانی هنوز کورسویی از امید برای صعود از گروه خود دارند. آنها اگر در هر سه دیدار دور برگشت پیروز شوند شانسی برای صعود خواهند داشت. البته این کار بسیار بسیار سخت است اما ناممکن نیست. هرچند استقلال مدت هاست رنگ برد را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ندیده است و باید در امارات اولین بردش را در سال 93 دشت کند تا هم برای ادامه لیگ برتر امیدوار باشد و هم در آسیا اعاده حیثیت کند. تساوی یا شکست در امارات به منظور حذف زودهنگام استقلال از آسیا خواهد بود. الجزیره قویترین تیم گروه A است و با 7 امتیاز در صدر قرار دارد. استقلالی ها برای اینکه با هواداران خود آشتی کنند باید این بازی را ببرند تا کدورت ایجاد شده بین آنها از بین برود و فضا مثبت تر شود. سیزدهم فروردین استقلال در امارات سیزده اش را به در می کند و امیدواریم دست پر از این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس به ایران برگردد.

جدول گروه A

1- الجزیره امارات 7 امتیاز

2- الشباب عربستان 6 امتیاز

3- الریان قطر 3 امتیاز

4- استقلال یک امتیاز

فولاد - بنیادکار ازبکستان؛ قرمز پوشان به دنبال 3 امتیاز خانگی

فولاد خوزستان در آخرین روز اداری سال 92 مقابل بنیادکار به میدان رفت و در ثانیه های آخر سه امتیاز را از دست داد و برد را با مساوی عوض کرد. با این حال فولاد در ازبکستان هم بسیار برتر از حریف ظاهر شد و تاکنون بهترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا از نظر نتیجه گیری بوده است. فولاد که در سالروز جمهوری اسلامی ایران یعنی 12 فروردین به میدان می رود امیدوار است که با حمایت هواداران خونگرمش سه امتیاز خانگی این بازی را بگیرد و بخت اول صعود از گروهش باشد. شاگردان حسین فرکی که اکنون صدرنشین لیگ برتر ایران هم هستند با انگیزه فراوان مقابل بنیادکار قرار خواهند گرفت. فولاد بعد از این مسابقه هم میزبان استقلال در لیگ برتر ایران است و به همین دلیل برد در این بازی می تواند از نظر روحی هم قرمزپوشان اهوازی را در شرایط مناسب قرار بدهد.

جدول گروه B

1- فولاد ایران 5 امتیاز

2- الجیش قطر 5 امتیاز

3-بنیادکار ازبکستان 2 امتیاز

4- الفتح عربستان 2 امتیاز

تراکتورسازی - العین امارات؛ اولین برد 93 تراکتور؟

تراکتورسازی که در دیدار رفت سه بر یک از العین امارات شکست خورده به قصد انتقام گرفتن از حریف و همچنین صعود به صدر جدول در این بازی به میدان می رود. سرخپوشان تبریزی در روز 12 فروردین میزبان العین هستند و امیدوارند با حمایت هواداران پرشمار و پرشور خود سه امتیاز را بگیرند. اولیویرا سرمربی محبوب تراکتورسازی اگر می خواهد همچنان محبوب بماند باید در این بازی پیروز شود و اولین برد سال 93 را به هواداران تراکتورسازی تقدیم کند. مساوی و شکست شرایط تیم تراکتورسازی را برای صعود دشوار خواهد کرد.

جدول گروه c

1- العین امارات 6 امتیاز

2- لخویای قطر 4 امتیاز

3- تراکتورسازی ایران 4 امتیاز

4-الاتحاد عربستان 3 امتیاز

الاهلی امارات - سپاهان ؛ زرد پوشان به فکر انتقام

سپاهان در روز 28 اسفند ماه شکست ناباورانه ای را در اصفهان مقابل الاهلی متحمل شد و اکنون وقت انتقام فرا رسیده است و زردپوشان ایرانی باید در امارات در روز 12 فروردین آن شکست را جبران کنند تا همچنان یکی از بخت های مسلم صعود از گروه باشند. مساوی هم برای سپاهان خیلی مناسب نیست هرچند از شکست خیلی بهتر است.

جدول گروه D

1- السد قطر 5 امتیاز

2- الاهلی امارات 5 امتیاز

3- سپاهان 3 امتیاز

4- الهلال عربستان 3 امتیاز



تاریخ : سه شنبه 93/1/12 | 4:47 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

صعود میلان به رده هشتم با درخشش کاکا


تیم فوتبال آ.ث میلان با درخشش دو ستاره برزیلی و ایتالیایی اش بر کیه وو غلبه کرد و 3 امتیاز گرفت.


شب گذشته پیکارهای هفته سی و یکم سری A کالچو با 2 دیدار آغاز شد.در ورزشگاه سن سیرو که روسونری ها(میلان) پذیرای کیه وو شدند، برد 3 بر صفر میزبان حاصل شد.این موفقیت در سایه درخشش و گلزنی کاکا در دقایق 27و 54 و بالوتلی در دقیقه 4 به دست آمد.

به نقل از فارس، میلانی ها با این نتیجه 42 امتیازی شدند و در رده هشتم جای گرفتند.در دقیقه پایانی این بازی کیه وو صاحب ضربه پنالتی شد که کریل تورو نتوانست آن را به گل بدل کند.

همچنین آتلانتا که به زمین بولونیا رفته بود، با برد 2 بر صفر بازگشت.دو لوکا 22 و استیگرامبیا 26 برای آتلانتا گلزنی کردند.



تاریخ : یکشنبه 93/1/10 | 2:22 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

تساوی آرسنال و منچسترسیتی درورزشگاه امارات


در هفته سی و دوم رقابتهای لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در خانه آرسنال متوقف شد تا شانس صعود به صدرجدول را از دست بدهد.


در ادامه هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس تیم‌های مدعی آرسنال و منچسترسیتی در حضور 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف هم رفتند.

آرسنال که برای باقی ماندن در کورس قهرمانی نباید در این بازی شکست می‌خورد در نهایت به نتیجه تساوی یک بر یک مقابل من‌سیتی رضایت داد. نخستین گل این بازی را منچسترسیتی در دقیقه 18 توسط داوید سیلوا به ثمر رساند اما توپچی‌های لندن که دوست نداشتند در زمین خودشان بازنده باشند بر شمار حملات خود افزودند و در دقیقه 53 توسط متیو فلامینی، هافبک فرانسوی‌شان کار را به تساوی کشاندند.

شاگردان مانوئل پیگیرینی با ابن تساوی در حال حاضر با 2 بازی کمتر 67 امتیازی هستند و در جایگاه سوم جدول قرار دارند. آرسنال هم با این تساوی 64 امتیازی شد و همچنان در رده چهارم جای دارد.



تاریخ : یکشنبه 93/1/10 | 2:21 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل رایو والکانو


رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود در مقابل تیم رایو والکانو در یک بازی پرگل 5 بر صفر به برتری رسید و 73 امتیازی شد.


به گزارش ورزش سه , رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود در مقابل تیم رایو والکانو قرار گرفت و در بازی پرگل با درخشش رونالدو و بیل 5 بر صفر به برتری رسید و 73 امتیازی شد.

رئال در دقیقه ی 15 توانست روی استارت بیل و پاس عالی اش به رونالدو توسط کریس به گل برسد. در این نیمه رئال موقعیت هایی داشت اما دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند. به نظر می رسید در این نیمه رئال هنوز نتوانسته با ضربه ی عظیم دو شکت متوالی کنار بیاید. بازیکنان این تیم مثل همیشه نبودند. با شروع نیمه ی دوم در دقیقه ی 55 این کارواخال بود که با شوتی عای بازی را 0-2 به نفع رئال کرد. پس از او نوبت بیل بود که در دقیقه ی 68 روی استارت عالی دیماریا ازسمت چپ و پاس او با یک بغل پای نرم دروازه ی حریف را باز کند. اما این پایان کار نبود. بیل بار دگر در دقیقه ی 70 توانست روی استارت عالی پپه و پاس زیبای او دروازه ی رایو را باز کند. شوت عالی موراتا با پای چپ نیز اختتامیه ی جشنواره ی گل مادریدی ها بود.

در دیگر بازی امشب، سلتاویگو با نتیجه یک بر صفر سویا را شکست داد.

آتلتیکو در شرایطی با 76 امتیاز از 31 بازی در صدر جدول رده بندی لالیگا قرار دارد که هفت هفته تا پایان این رقابت ها باقی مانده استاسیت به اوج خود رسیده است.

تیم های بارسلونا و آتلتیکو مادرید در شرایطی برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا با یکدیگر رقابت می کنند که سه شنبه هفته جاری در چارچوب مسابقه رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم صف آرایی می کنند.



تاریخ : یکشنبه 93/1/10 | 2:21 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

پیروزی بارسلونا باز هم با گلزنی مسی


تیم فوتبال بارسلونا با برتری خارج از خانه مقابل اسپانیول به صدر جدول لالیگای اسپانیا رسید.


هفته سی و یکم لالیگای اسپانیا امشب با برگزاری دیدار تیم های اسپانیول و بارسلونا پیگیری شد.

این دیدار در ورزشگاه ال پارت و با حضور بیش از سی و یک هزار تماشاگر برگزار شد که در پایان بارسلونا با گل دقیقه 77 مسی از روی نقطه پنالتی به برتری یک بر صفر رسید و با این برد آبی و اناری پوشان به صدر جدول لالیگا رسیده و بالاتر از اتلتکیو مادرید ایستادند.

در این بازی پربرخورد کیکو کاسیا از اسپانیول در دقیقه 83 با کارت قرمز داور روبرو شد.

به این ترتیب بارسا با 75، اتلتیکو با 73 و رئال با 70 امتیاز در رده های اول تا سوم جدول جای گرفته اند.

امشب تیم های رئال مادرید و اتلتیکو رقبای بارسا در صدر جدول نیز در لالیگا مقابل حریفان خود به زمین می روند.



تاریخ : یکشنبه 93/1/10 | 2:20 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

کفش‌های جدید رونالدو برای بازی در ال‌کلاسیکو


رونالدو در بازی با بارسلونا با کفش های جدیدش بازی خواهد کرد.


 کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید در بازی با بارسلونا کفش های جدیدش  را به پا می کند.

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه مارکا با انتشار عکسی از کفش های جدید او نوشته است: این کفش ها از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا برخوردار است.


استوک



تاریخ : یکشنبه 93/1/3 | 11:33 صبح | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

پیروزی رم و تورینو مقابل حریفان


تیم فوتبال آ اس رم شنبه شب در هفته 29 سری آ ایتالیا با دو گل کیه وو را شکست داد.


رم این پیروزی را با گلزنی ژروینیو در دقیقه 17 و ماتیا دسترو در دقیقه 42 کسب کرد و در رده دوم سری آ 64 امتیازی شد.

این تیم با ناپولی ( سوم ) که روز یکشنبه به مصاف فیورنتینا می رود، فاصله شش امتیازی دارد.

در همین حال فاصله رم با یوونتوس در صدر جدول ( 11 امتیاز ) زیاد است. یوونتوس روز یکشنبه در زمین کاتانیا به میدان می رود.

تورینو قبل از این دیدار با درخشش چیرو ایموبیل با نتیجه سه بر یک لیورنو را شکست داد و با 39 امتیاز به رده نهم صعود کرد. لیورنو هم با 24 امتیاز تیم هفدهم سری آ ایتالیا است.

چیرو ایموبیل در دقایق 25، 60 و 67 هت تریک کرد.



تاریخ : یکشنبه 93/1/3 | 11:28 صبح | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

ال‌کلاسیکو؛سکوی‌پرش‌رئال یا فرصت‌طلایی‌بارسا


رئال مادرید در هفته بیست و نهم رقابت‌های لالیگا در سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا خواهد بود.


 هفته بیست و نهم رقابت‌های لالیگا فردا شب با انجام چهار بازی پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه رئال مادرید از ساعت 23 و 30 دقیقه در سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا خواهد بود.

به گزارش فارس، شاگردان آنچلوتی که با 70 امتیاز و چهار امتیاز بالاتر از کاتالان‌ها صدرنشین لالیگا هستند، در حالی از آبی‌اناری‌ها پذیرایی خواهند کرد که از امتیاز بازی خانگی برخوردار هستند و در صورت شکست هم بالاتر از شاگردان مارتینو قرار خواهند داشت. بارسلونا هم‌اکنون با 66 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

رئال مادرید خسه را که در دیدار سه‌شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا مقابل شالکه مصدوم و دچار پارگی رباط صلیبی شد، در اختیار نخواهد داشت. خط حمله رئال مادرید در بازی‌های اخیر بسیار خوب کار کرده است و گرت بیل، بنزما و رونالدو در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. این در حالی است که بارسلونا که به دلیل نتایج ضعیف مورد انتقاد قرار گرفته بود، توانست یک هفته مانده به برگزاری ال‌کلاسیکو به دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و با نتیجه پر گل هفت بر صفر مقابل اوساسونا در لالیگا به پیروزی برسد تا نشان دهد که برای ال‌کلاسیکو به خوبی آماده شده است.

رئال مادرید در نیم فصل اول لالیگا در نیوکمپ با نتیجه دو بر یک شکست خورده است. نیمار و سانچس گل‌های بارسا را زدند و تک گل رئال را خسه به ثمر رساند.

در سایر دیدارها اتلتیکو مادرید نیز که با سه امتیاز کمتر از رئال مادرید در تعقیب سفیدپوشان است، در خانه بتیس به میدان خواهد رفت. اوساسونا میزبان سویا خواهد بود و النسیا از ویارئال پذیرایی می‌کند.



تاریخ : شنبه 93/1/2 | 1:38 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.

ابزار وبلاگ

فروردین 93 - اخبار جهان
سفارش تبلیغ

Welcome To Java Script Code

www.asemannet.blogfa.com//