ابزار هدایت به بالای صفحه

="http://www.1abzar.com">ابزار وبمستر میلان - اخبار جهان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آ.ث. میلان (یا میلان) پر افتخارترین باشگاه فوتبال جهان است که در شهر میلانایتالیا قرار دارد.

لقب این تیم «روسونری» (قرمز و مشکی) و نام ورزشگاه آن سن سیرو است.

لباس اول تیم پیراهن راه راه مشکی و قرمز همراه با شورت سفید (یا مشکی)، لباس دوم پیراهن و شورت سفید و لباس سوم پیراهن طلایی و شورت مشکی است.

این باشگاه در 16 دسامبر سال 1899 با نام «باشگاه کریکت میلان» به وسیله? «آلفرد ادواردز» و «هربرت کیلپین» انگلیسی دایر شد و به دلیل انگلیسی بودن مؤسسان، اسم باشگاه به جای میلانو (تلفظ ایتالیایی)، میلان نام گرفت.

مالک کنونی باشگاه سیلویو برلوسکونی است که به دلیل مشغله های فراوان،آدریانو گالیانی را به سمت مدیریت اجرایی و نایب رپیس باشگاه برگزیده است.

در 21 دسامبر 2013 تغییراتی در کادر مدیریتی میلان صورت گرفت و باربارا برلوسکونی بعنوان نخستین زن تاریخ باشگاه، به کادر مدیریتی افزوده شد. از این تاریخ آدریانو گالیانی بعنوان نائب رئیس دوم و مدیر فنی و ورزشی باشگاه فعالیت می‌کند و باربارا برلوسکونی بعنوان نائب رئیس اول و مدیر اقتصادی باشگاه در زمینه کارهایی که فنی و ورزشی نیستند فعالیت می‌کند.

پائولو مالدینی یکی از محبوبترین و معروفترین بازیکنان سه دهه‌ی اخیر میلان فرزندچزاره مالدینی (بازیکن و سرمربی سابق میلان) می‌باشد. وی در پایان فصل 09-2008 پس از 24 سال حضور افتخارآمیز در این تیم از فوتبال خداحافظی کرد.




تاریخ : یکشنبه 92/11/20 | 7:45 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.

ابزار وبلاگ

میلان - اخبار جهان
سفارش تبلیغ

Welcome To Java Script Code

www.asemannet.blogfa.com//