ابزار هدایت به بالای صفحه

="http://www.1abzar.com">ابزار وبمستر بالوتلی: نه ما شانس قهرمانی داریم نه انگلیس - اخبار جهان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بالوتلی: نه ما شانس قهرمانی داریم نه انگلیس


مهاجم جنجالی تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است که انگلیسی ها هیچ شانسی برای قهرمانی در برزیل ندارند. او می گوید تیم ملی فوتبال کشورش هم نمی تواند جام قهرمانی را در برزیل بالای سر برند.


تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام جهانی 2014 برزیل با تیم های انگلیس، اروگوئه و کاستاریکا همگروه است و باید در نخستین بازی خود 25 خرداد به مصاف تیم ملی فوتبال انگلیس برود.

به نقل از ایسنا، ماریو بالوتلی مهاجم جنجالی تیم ملی فوتبال ایتالیا جنگ روانی علیه انگلیسی ها را خیلی زود شروع کرد. او در گفت و گویی که با روزنامه "دیلی میل" انگلیس داشت عنوان کرد که شاگردان روی هاجسون شانسی برای قهرمانی در برزیل ندارند.

مهاجم میلان، گفت: من براین باورم که تیم ملی فوتبال انگلیس شانسی برای قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل ندارد. در تیم ملی فوتبال انگلیس بازیکنان بزرگی بازی می کنند با این حال آنها نمی توانند تیمشان را قهرمان جام جهانی برزیل کنند. یک تیم برای قهرمان شدن به بازیکنان بزرگ و فوق ستاره نیاز دارد. انگلیس شانسی برای قهرمانی ندارد.

مهاجم جنجالی میلان شانسی برای قهرمانی ایتالیا هم قائل نیست :من ایتالیا را هم نامزد قهرمانی نمی دانم با این حال ما این تجربه را داریم که تماشاگران خود را غافلگیر کنیم و با ارائه بازی‌های زیبا همه آنها را شاد کنیم فکر نمی کنم که تیم ملی فوتبال انگلیس چنین تجربه ای داشته باشد. ما بازیکنانی در اختیار داریم که می توانند سرنوشت ساز باشند و تیم خود را قهرمان جام جهانی برزیل کنند.

بالوتلی در پایان سخنان خود گفت: انگلیس بازیکنی در اختیار ندارد که بتواند یک تنه آنها را به مراحل بعدی بیاورد. با این حال باید به این تیم احترام گذاشت. ما باید در بازی نخست خود به مصاف شاگردان روی هاجسون برویم. بازی سختی خواهد بود. می خواهیم شروع خوبی در جام جهانی داشته باشیم. به پیروزی در نخستین بازی خود نیاز داریم تا با روحیه بهتری ادامه دهیم.

بالوتلی با فوتبال انگلیس بیگانه نیست. او از سال 2010 تا 2013 برای منچستر سیتی بازی کرد و در 49 بار که پیراهن "همشهری‌ها" را بر تن کرد 30 گل به ثمر رساند. البته در فوتبال انگلیس نام بالوتلی بیشتر به خاطر حاشیه سازی‌های زیاد او بر سر زبان‌ها بود.



تاریخ : شنبه 93/3/10 | 3:13 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.

ابزار وبلاگ

بالوتلی: نه ما شانس قهرمانی داریم نه انگلیس - اخبار جهان
سفارش تبلیغ

Welcome To Java Script Code

www.asemannet.blogfa.com//