ابزار هدایت به بالای صفحه

="http://www.1abzar.com">ابزار وبمستر اسفند 92 - اخبار جهان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رئال – شالکه، ژرمن‌ها فقط برای اعتبار می‌جنگند


آبی پوشان لندن برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در استمفوردبریج از سد تیم سخت کوش گالاتاسرای بگذرند. اما رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو کار راحتی برابر شالکه پیش رو دارد و تا حدودی صعودش را با توجه به نتیجه دیدار رفت نهایی کرده است.


در ادامه دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب دو دیدار برگزار می شود.

* چلسی-گالاتاسرای

دو تیم در شرایطی پای به این دیدار می گذارند که شانس آبی پوشان لندن برای صعود به یک چهارم نهایی بیشتر از حریف ترکیه‌ای است چرا که شاگردان مورینیو در دیدار رفت به تساوی ارزشمند یک بر یک دست یافتند که این می تواند کمک زیادی به صعود آنها به دور بعد کند البته در این دیدار چلسی می‌توانست به توجه به موقعیت‌های زیادی گلزنی سه امتیاز را به دست آورد و تا حدودی صعودش را به دور بعد نهایی کند اما در نهایت گل تساوی را دریافت کرد تا کار این تیم برای صعود سخت شود.

چلسی در فصل جاری رقابت‌های لیگ جزیره با هدایت ژوزه مورینیو نتایج خوبی کسب کرده است و یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی است. این تیم با 66 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد البته شاگردان آقای خاص در هفته سی‌ام شکست تلخی را برابر استون ویلا متحمل شدند و با یک گل بازی را واگذار کردند تا با روحیه بدی پای به دیدار برابر گالاتاسرای گذارند.

این شکست تلخ خارج خانه چلسی در حالی رقم خورد که دو بازیکن این تیم با کارت قرمز از بازی اخراج شدند البته داور ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی را هم به علت اعتراض زیاد از بازی اخراج کرد با این حال سرمربی پرتغالی چلسی ترجیح داد تا بعد از بازی سکوت کند چرا که به قول خودش نمی‌خواست اعتراض کند تا با محرومیت مواجه شود. او دیدار برابر گالاتاسرای را سخت دانست و گفت: دیگر نباید به بازی برابر استون ویلا فکر کنیم. الان نوبت آن است که به دیدار حساس برابر گالاتاسرای فکر کنیم. دیدار سختی است.

اما گالاتاسرای در این چند سال اخیر متحول شده است. این تیم ترکیه‌ای با جذب ستاره‌های چون دیدیه دروگبا،وسلی اسنایدر و دی‌بوئه نشان داده است که تنها به قهرمانی در لیگ ترکیه چشم ندوخته است بلکه می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا هم به مراحل بالاتر صعود کند.

هدایت این تیم را در فصل جاری روبرتو مانچینی سرمربی سابق منچستر سیتی برعهده دارد. حضور این مربی ایتالیایی می ‌تواند کمک زیادی به این تیم ترکیه در دیدار حساس سه شنبه شب کند چرا که مانچینی چند سال هدایت منچستر سیتی را برعهده گرفت و بارها برابر چلسی به میدان رفت. شاگردان مانچینی در لیگ ترکیه نتایج خوبی کسب نکرده‌اند و با تیم صدرنشین فنرباغچه 2 امتیاز اختلاف دارند این درحالی است که دو بازی بیشتر از فنرباغچه هم انجام داده اند که ممکن است این دو امتیاز به 8 امتیاز افزایش یابد که در این حالت کار مانچینی و شاگردانش برای قهرمانی بسیار سخت می‌شود. این تیم در هفته بیست و پنجم لیگ ترکیه با تساوی بدون گل برابر کارابوک اسپور متوقف شد تا با روحیه بدی پای به دیدار برابر چلسی گذارد.

این دیدار برای یک بازیکن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و آن دیدیه دروگبا ساحل عاجی است که چهره بسیار محبوبی در استمفوردبریج به شمار می‌آید. دروگبا سالها با پیراهن چلسی درخشید و سهم بسزایی در قهرمانی این در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2011 داشت با این حال ترجیح داد تا از چلسی جدا شود و به فوتبال چین برود. او در چین با پیشنهاد خوب گالاتاسرای مواجه شد و به این تیم ترکیه ‌ای پیوست.

مورینیو در واکنش به بازگشت دروگبا به استمفوردبریج گفت: دروگبا در اینجا چهره محبوبی است اما او با پیراهن گالاتاسرای بازی می کند و 90 دقیقه دوست ما نخواهد بود.

خود دروگبا هم می گوید آنقدر در استمفوردبریج بازی کرده است که حتی چشم بسته هم می تواند دروازه چلسی را باز کند البته احتمال دارد که مانچینی در دیدار سه شنبه شب دروگبا را تنبیه کند و از او استفاده نکند چرا که این مهاجم ساحل عاجی در دیدار این هفته گالاتاسرای در لیگ ترکیه پس از تعویض شدن در دقیقه 89 به شدت به تصمیم مانچینی اعتراض کرد و حتی بطری کنار زمین را با لگد زد.

* رئال مادرید- شالکه

شاید به راحتی بتوان گفت که رئال مادرید صعود خود را به یک چهارم نهایی نهایی کرده است چرا که کهکشانیها در دیدار رفت که در آلمان برگزار شد جشنواره گل به راه انداختند و حریف خود را با نتیجه شش بر یک از پیش رو برداشتند تا کار را در همان دیدار رفت تمام کند.

رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی فصل بسیار خوبی را پشت سرمی گذارد. شاگردان آنچلوتی در رقابت‌های لیگا عملکرد خوبی داشته‌اند و با 70 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند. این تیم در هفته بیست و هشتم در دیداری حساس و سخت موفق شد با تک گل کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی خود مالگا را شکست دهد تا با روحیه خوبی پای به دیدار برابر شالکه گذارد.

احتمال دارد که کارلو آنچلوتی در دیدار سه‌شنبه شب به چند بازیکن اصلی رئال استراحت بدهد چرا که صعود این تیم به مرحله بعد تا حدود بسیار زیادی نهایی شده است گذشته از این کهکشانی‌ها در حساس‌ترین بازی هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگا یکشنبه هفته آینده در سانتیاگو برنابئو باید از بارسلونا پذیرایی کند دیداری که برای دو تیم به ویژه بارسلونا با توجه به شرایط جدول رده‌بندی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است بنابرین طبیعی است که آنچلوتی در دیدار سه‌شنبه شب به چند بازیکن اصلی خود استراحت دهد تا با آمادگی بیشتر برابر حریف سنتی خود به میدان روند البته بازیکنان رئال پس از پیروزی برابر مالگا تاکید کردند که بازی برابر شالکه را حتی با وجود پیروزی پرگل در دیدار رفت دست کم نخواهند گرفت.

شالکه در فصل جاری رقابت های بوندسلیگا تا حدودی نتایج خوبی کسب کرده است و با 47 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم در هفته بیست و پنجم با نتیجه دو بر یک از سد اوگسبورگ گذشت تا با روحیه خوبی برابر رئال مادرید به میدان رود البته با توجه به نتیجه دیدار رفت حتی خوشبین ترین هوادار شالکه هم شانسی برای صعود این تیم به دور رفت قائل نمی‌شود.



تاریخ : دوشنبه 92/12/26 | 11:10 صبح | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

استقلال -الجزیره؛ شکار عنکبوت در آزادی


در آخرین‌ سه‌شنبه سال دو تیم استقلال و تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان اماراتی خود می‌روند.


  در آخرین سه‌شنبه سال 92 دو تیم ایرانی استقلال و تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان می‌روند. استقلال برای امیدوار ماندن به صعود می‌جنگد و تراکتورسازی برای حفظ صدرنشینی‌اش، فوتبالدوستان ایرانی انتظار آتش‌بازی خوبی از این دو تیم قرمز و آبی در آسیا دارند.

نگاهی به این دو بازی می‌اندازیم؛

استقلال - الجزیره امارات؛ شکار عنکبوت در چهارشنبه‌سوری

استقلال که فصل گذشته به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کرده بود در این فصل شروع بسیار بدی در لیگ قهرمانان داشت. یک شکست خانگی مقابل الشباب عربستان و باخت مقابل تیم الریان قطر باعث شده که فشار روانی زیادی روی بازیکنان و کادر فنی این تیم بیاید، به خصوص مهدی رحمتی کاپیتان استقلال چند روز اخیر تحت فشار انتقادهای شدید قرار گرفت. اکنون آبی‌پوشان ایرانی برای اعاده حیثیت و بازگشت به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید در آخرین سه‌شنبه سال (چهارشنبه‌سوری) به پیروزی برسند.

استقلال اگر در این دیدار خانگی سه امتیاز را از تیم صدرنشین الجزیره امارات بگیرد می‌تواند به آسیا برگردد اما مساوی نتیجه‌ای خوشایندی برای استقلال محسوب نمی‌شود، بعید است تیموریان بتواند در این بازی برای آبی‌پوشان بازی کند وضعیت سیاوش اکبرپور هم همین‌طور است. اکبرپور در این بازی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند به میدان برود. الجزیره‌ که با دو برد متوالی صدرنشین شده، برای نباختن به ایران می‌آید چون با یک مساوی هم این تیم اماراتی صدرنشین می‌ماند.

الجزیره که عنوان عنکبوت را یدک می‌کشد همواره مقابل استقلال نتایج خوبی گرفته است؛ الجزیره در فصول 2009، 2010، 2012 و فصل جاری با استقلال هم‌گروه بوده تا در 6 فصلی که آسیا را تجربه کرده‌ است، 4 فصل آن را با هم‌گروهی با پسران آبی سپری کرده باشد.

حاصل کار دو تیم در فصل 2009 دو تساوی، در فصل 2010 یک تساوی و یک برد به سود تیم اماراتی و در فصل 2012 هم یک شکست خانگی برای استقلال و یک تساوی دیگر بوده است تا به این ترتیب هیچگاه استقلالی‌ها در آسیا موفق به شکست این حریف اماراتی نشده باشند، امیدواریم اولین برد نوبرانه استقلال مقابل این تیم در چهارشنبه‌سوری 92 رقم بخورد و پسران آبی‌ بتوانند عنکوبت اماراتی را شکار کنند تا عیدی خوبی به هواداران‌شان بدهند. مهاجمان استقلال باید طلسم گل‌نزنی خود را در این فصل لیگ قهرمانان بشکنند و اولین گل‌های آسیایی‌شان را بزنند.



تاریخ : دوشنبه 92/12/26 | 11:8 صبح | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

لیورپول پس از 5 سال اولدترافورد را فتح کرد


لیورپول بعد از 5 سال موفق شد سرخپوشان منچستر را در ورزشگاه 75 هزار نفری اولدترافورد شکست دهد.


در آخرین شب از هفته بیست‌و‌نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس عصر امروز (یک‌شنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای لیورپول بود. شیاطین سرخ که به رهبری دیوید مویس فصلی پرفراز و نشیب را سپری می‌کنند در این بازی با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شاگردان برندان راجرز شدند که پس از سال‌ها برای قهرمانی در این رقابت‌ها خیز برداشته‌اند.

به نقل از تسنیم، در این بازی استیون جرارد، هافبک ملی‌پوش بندرنشینان 2 بار از روی نقطه پنالتیدر دقایق 34 و 46 و لوئیز سوارز در دقیقه 84 دروازه میزبان را باز کردند تا لیورپول به اولین پیروزی خود در خانه سرخپوشان منچستر پس از سال 2009 دست یابد. آخرین برد لیورپول مقابل رقیب سنتی‌اش در تئاتر رویاها به پیروزی 4 بر یک این تیم در سال 2009 باز می‌گشت.

در این بازی همچنین نمانیا ویدیچ، مدافع صربستانی منچستریونایتد با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 78 از زمین اخراج شد. در همین دقیقه جرارد سومین پنالتی تیمش را به تیر دروازه منچستری‌ها زد تا موفق به ثبت هت تریک در بازی حساس هفته لیگ برتر نشود.

لیورپول با کسب این پیروزی 62 امتیازی شد و با صعود به رده دوم اختلاف خود با چلسی صدرنشین را به 4 امتیاز کاهش داد. منچستریونایتد هم با قبول این شکست 48 امتیازی باقی ماند و جایگاهی بهتر از مکان هفتمی نصیبش نشد.

سرالکس فرگوسن، سرمربی پیشین منچستریونایتد هم که با این تیم در 2 دهه گذشته 38 عنوان قهرمانی کسب کرده است از نزدیک شاهد شکست شاگردان پیشین خود بود.

پرونده هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس امشب با برگزاری دیدار تاتنهام - آرسنال در ورزشگاه وایت هارت‌لِین بسته می‌شود.

در حال حاضر تیم‌های چلسی، لیورپول و منچسترسیتی به ترتیب با 66، 62 و 60 امتیاز در مکان‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند.



تاریخ : یکشنبه 92/12/25 | 10:41 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

پیروزی بارسا مقابل اوساسونا با هت‌تریک مسی


تیم فوتبال بارسلونا در آستانه ال‌کلاسیکو به یک برد پرگل خانگی دست یافت.


 در یک دیدار دیگر از هفته بیست و هشتم لالیگا اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا در حالی در ورزشگاه خانگی خود نوکمپ میزبان اوساسونا بود که در آستانه ال‌کلاسیکو و دیدار هفته آینده با رئال مادرید قرار دارد.

این دیدار در نهایت با نتیجه 7 بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید.

به گزارش فارس، لیونل مسی در دقایق 18 و 63، و 88 هت‌تریک کرد و سانچز در دقیقه 22، اینیستا 34 و کریستین تیو 78 و پدرو در دقیقه 90 روی پاس مسی برای آبی‌اناری‌ها در این مسابقه گلزنی کردند.

بارسلونا با این برد 66 امتیازی شد و فاصله 4 امتیازی خود را با رئال صدرنشین حفظ کرد. اوساسونا نیز در امتیاز 29 باقی ماند.



تاریخ : یکشنبه 92/12/25 | 10:41 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

نتایج هفته بیست‌و‌هشتم سری A ایتالیا


تیم فوتبال میلان در دیداری خانگی مقابل پارما تن به شکست داد تا همچنان در میانه جدول باقی بماند.


هفته بیست‌و‌هشتم سری A باشگاه‌های ایتالیا عصر امروز (یک‌شنبه) با 4 دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های پارما، لاتزیو، لیورنو و ساسولو مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

به نقل از تسنیم، در یکی از این دیدارها میلان در ورزشگاه سن‌سیرو پذیرای پارما بود. روسونری که در این بازی از دقیقه 6 در پی اخراج کریستیان آبیاتی، دروازه‌بان خود 10 نفره به بازی ادامه می‌داد با نتیجه 4 بر 2 مقابل میهمانش شکست خورد.

برای پارما آنتونیو کاسانو (9- پنالتی و 51)، آمائوری (78) و جاناتان بیابیانی (4+90) موفق به گلزنی شدند. شاگردان سیدروف هم توسط عادل رامی (57) و ماریو بالوتلی (76- پنالتی) به گل رسیدند.

پارما با این برد 46 امتیازی شد و به مکان پنجم جدول صعود کرد. میلان هم با پذیرفتن این شکست 35 امتیازی باقی ماند و در جایگاه یازدهم قرار گرفت.



تاریخ : یکشنبه 92/12/25 | 10:38 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

کانتونا: بالوتلی الگویی برای تمام ایتالیاست


کانتونا 47 ساله با تمجید از ستاره خط حمله آتزوری او را الگویی برای تمام ایتالیا توصیف کرد.


ماریو بالوتلی، مهاجم سیه‌چرده تیم ملی ایتالیا که از خانواده‌ای غنایی در پالرمو متولد شده است در سن 3 سالگی به پرورشگاه سپرده شد. بالوتلی پس از مدتی حضور در پرورشگاه توسط یک زوج ایتالیایی به فرزندخواندگی پذیرفته و توسط آنها بزرگ شد. با وجود اینکه بالوتلی در طول دوران حرفه‌ای‌اش همواره مورد بی‌مهری نژادپرستان قرار گرفته است ولی او در نهایت خود را به عنوان ستاره‌ای در فوتبال ایتالیا مطرح کرد.

به گزارش تسنیم، اریک کانتونا، اسطوره فوتبال منچستریونایتد و تیم ملی فرانسه با تمجید از مهاجم میلان گفت: بالوتلی بازیکن فوق‌العاده‌ای است. شما می‌توانید استعداد او را در گل‌هایی که به ثمر می‌رساند، ببینید. به نظرم ماریو از قدرت روانی بالایی هم برخوردار است که می‌تواند چنین فشار رسانه‌ای را تحمل کند. بالوتلی الگویی برای کشوری است که در حال حاضر با مهاجرت مقابله می‌کند. تمامی این چیزهاست که او را خاص می‌کند.

ستاره پیشین سرخپوشان منچستر با اشاره به مسئله بحث‌برانگیز دستمزد فوتبالیست‌ها از جمله رقم پرداختی پاری‌سن‌ژرمن به بازیکن سطح بالایی همچون زلاتان ابراهیموویچ اظهار داشت: این قطری‌ها دیوانه هستند که چنین رقم‌‎هایی را پرداخت می‌کنند. دولت فرانسه باید فرش قرمز زیر پای آنها را جمع کند و مالیات 75 درصدی پرداخت کنند. بحران اقتصادی تقصیر بازیکنان نیست بلکه نتیجه سیاست‌های نادرست است.





تاریخ : شنبه 92/12/24 | 6:8 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر

پیرلو در یوونتوس ماندنی شد


ستاره خط میانی بانوی پیر اعلام کرد برنامه‌ای برای ترک راه‌راه‌پوشان تورین ندارد.


آندره‌آ پیرلو با رد برخی شایعات که اخیراً در رسانه‌های اروپایی منتشر شد، تاکید کرد امکان ندارد یوونتوس را درپایان فصل جاری ترک کند.

به نقل از تسنیم، پیرلو که قراردادش با یوونتوس در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید، با اعلام اینکه شرایط برای تمدید قرارداد او مهیا شده است، به روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا گفت: هنوز قراردادم را تمدید نکرده‌ام. برخی جزئیات مانده که در حال مذاکره درباره آن هستیم اما مطمئناً امکان ندارد که من در پایان فصل از یوونتوس جدا شوم. به زودی بیانیه‌ای رسمی درباره این قرارداد اعلام خواهد شد.

وی در خصوص دلیل طولانی شدن روند تمدید قراردادش عنوان کرد: در این فصل اوضاع بسیار پیچیده بود و ما زمان کافی برای حل مسائل نداشتیم. به محض اینکه زمانی به دست آوریم برای حل و فصل موانع گام برمی‌داریم اما هواداران یوونتوس می‌توانند آسوده خاطر باشند.

هافبک ایتالیایی یوونتوس در ادامه با تاکید بر رابطه خوب خود با آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس اذعان داشت که گاهی اوقات کنار گذاشته شدنش از ترکیب اصلی عصبانیت و نارضایتی او را در پی داشته است.

پیرلو خاطرنشان کرد: رابطه من و سرمربی تیم همیشه خوب بوده است. ممکن است گاهی اوقات با هم مشاجراتی داشته باشیم اما من تنها بازیکنی نیستم که هنگام ترک زمین بدون لبخند روی نیمکت می‌نشیند. با این حال این موضوع جدی نیست. کونته یکی از بهترین مربیانی است که داشته‌ام. او مربی بزرگی است و با تاکتیک‌ها، تمرکز و توانایی‌هایش مرا تحت تاثیر قرار داده است.



تاریخ : پنج شنبه 92/12/22 | 4:17 عصر | نویسنده : پدرام معصوم | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.

ابزار وبلاگ

اسفند 92 - اخبار جهان
سفارش تبلیغ

Welcome To Java Script Code

www.asemannet.blogfa.com//